شرکت پارس مبانی با به اجرا گذاردن راهکارهای مناسب و اقدامات پیشگیرانه، برنامه ریزی و زمانبندی دقیق، پشتیبانی لازم از کارفرمایان محترم بعمل می آورد. با توجه به ماهیت خدمات تعمیر و نگهداری و بمنظور حصول خدماتی کاملا فنی و تخصصی و کاهش استهلاک تجهیزات توصیه ما به شما عقد قراردادی در این خصوص می باشد.
دامنه خدمات ما بروی دو موضوع عمده و نیاز اساسی متمرکز می گردد:
- اقدامات پیشگیرانه تعمیر و نگهداری: لوله کشی، امور الکتریکی و سایر الزامات مرتبط بواسطه بازدیدهای دوره ای.
- خدمات تعمیر و نگهداری به صورت درخواست: عبارت است از خدمات اضطراری در صورت درخواست مشتری در 24 ساعته هفت روزه هفته،
خدمات تکمیلی ذیل نیز توسط تیم آموزش دیده و متخصص این شرکت به کارفرمایان محترم ارائه می گردد:
- بررسی دقیق وضعیت امکانات و تجهیزات موجود،
- توسعه و اجرای برنامه های مدیریتی خدمات تعمیر و نگهداری،
- بازدید منظم،