اصول، اهداف و شیوه ها

صداقت، درستی و انصاف که از عوامل اساسی در موفقیت های بلند مدت یک مجموعه محسوب می گردد سرلوحه کلیه فعالیتها و ارتباطات ما با مشتریان و کارکنان این شرکت قراردارد. مصالح و منافع مشتریان همواره در اولویت قرار گرفته و به تجربه بر ما ثابت شده که ارائه خدمات ارزنده مسلماً موفقیت ما را در پی خواهد داشت.

هدف ما ارائه خدماتی  مطلوب با نرخهای منطقی و منصفانه بوده و با استفاده از شیوه های موثر از انعطاف و تطابق کامل با خواسته های مختلف مشتریان برخوردار هستیم.

به اعتقاد ما کارکنان شرکت در حکم سرمایه شرکت محسوب شده و انگیزه و تفکر تیمی از عوامل شاخص در جلب نظر مشتری و موفقیت این مجموعه خواهد بود.

 

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شركت پارس مبانی با درك آرمان و رسالت خود و با اعتقاد به صداقت و وجدان كاري وبا باور به اينكه مشتري  ضامن  بقاء و توسعه  و مهمترین عامل پیشرفت شركت است اهداف اصلي خود را در راستاي استقرار نظام مديريت یکپارچه (IMS)  براساس استاندارد های:

ISO9001:2008   ISO14001:2004    OHSAS18001:2007    ISO22000:2005    HACCP     HSE-MS     SMETA             

بر موارد زير استوار نموده است :
1)پیشتازی در عرصه ارائه خدمات و محصولات غذایی از طریق ارتقا   و بکار گیری دانش ، مهارتها ، راهکارها  و استانداردهای موجود و نوین  متناسب  با نیاز مشتریان.
2)ترویج آگاهی و حساسیت نسبت به اخلاق کسب و کار، حفظ عملکرد اخلاقی در تمامی شرایط، وارد کردن اخلاق در تصمصم گیری ها   در تمامی سطوح سازمان.
3)ارتقا سطح رضایت مشتریان از طریق تحقق اصل بهبود مستمر و ارتباط متعهدانه و دائمی با مشتریان.
4)كاهش قيمت تمام شده خدمات و محصولات غذایی   با حفظ كيفيت مطلوب و رضایت مشتریان.
5)حفظ و ارتقا فرهنگ سازمانی از طریق تقویت فضای اعتماد، ایجاد محیطی صمیمی و پر نشاط و دلبستگی سازمانی در راستای دستیابی به اهداف کیفی،ایمنی، بهداشتی، زیست محیطی و ایمنی غذایی.
6)شناسایی و رعایت کلیه قوانین قابل کاربرد ملی و بین المللی در زمینه ایمنی ،بهداشت، محیط زیست و ایمنی غذا.
7)بکارگیری و توسعه منابع انسانی فرهیخته، توانمند و وفادار به آرمانهای شرکت.
8)اشاعه و حمایت از فلسفه کار جمعی و برهم افزایی فکری و توسعه فضای مشارکت.
9)پیشگیری ، کنترل و اجتناب  از آلودگی های زیست محیطی و کنترل مخاطرات ایمنی و بهداشتی و ایمنی غذایی  و کاهش ریسک ها و حوادث   HSE و فرایند ارائه محصول غذایی  به کمترین حد ممکن.
10)استفاده بهینه از انرژی و منابع طبیعی در راستای حفاظت از محیط زیست.
11)سرلوحه قراردادن اصل رعايت بهداشت در واحد کترینگ   و  دستيابي  به سطح كيفي قابل قبول و پايدار  بـا  بهره گیری از آخرین فناوری و تجهیزات مطابق با استانداردهای بین المللی و قوانین و مقررات قابل کاربرد.
12)بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات مشتریان به عنوان زمینه ساز توسعه و بهبود خدمات غذایی.
تمام کارکنان شرکت و پیمانکارانی که با این شرکت فعالیت دارند خود را موظف  به رعایت معیارهای فوق میدانند.
 

 

مزدک کریمی، مدیر عامل